Турійська селищна територіальна громада
Волинська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗВІТ про проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році

Дата: 18.11.2024 16:00
Кількість переглядів: 43

ЗВІТ

про проведення інформаційного аудиту наборів даних,

які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

у 2024 році

 

Інформаційний аудит Турійської селищної ради проводиться на виконання вимоги Постанови Кабінету Міністрів України № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” від 21 жовтня 2015 року (з урахуванням змін) за методикою, рекомендованою Міністерством цифрової трансформації України, відповідно до розпорядження селищного голови від 20.08.2024 № 332-ОД «Про проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році». Інформаційний аудит проводився за наступним графіком:

 

№ з/п

Назва етапу

Дати проведення

1

Проведення підготовчого етапу

20-23 серпня 2024 року

2

Проведення консультацій з громадськістю

02-13 вересня 2024 року

3

Проведення віддаленого інформаційного аудиту

16 вересня 2024 року – 03 жовтня 2024 року

4

Затвердження графіка проведення інтерв’ю

01-03 жовтня 2024 року

5

Проведення інтерв’ю посадових осіб визначених структурних підрозділів

07-24 жовтня 2024 року

6

Підготовка звіту за результатами інформаційного аудиту

29 жовтня 2024 року – 11 листопада 2024 року

 

Інформаційний аудит Турійської селищної ради проводився робочою групою у наступному складі:

 

ГОДЛЕВСЬКА

Вікторія Григорівна

 

-

головний спеціаліст відділу організаційного, кадрового, мобілізаційного забезпечення та цифровізації апарату Турійської селищної ради, відповідальна із цифровізації

ЯКОВІНІЧ

Жанна Миколаївна

-

заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Турійської селищної ради

ВЛАСЮК

Сергій Сергійович

-

заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Турійської селищної ради

СИЧИК

Тамара Федорівна

-

секретар Турійської селищної ради

МАЛІНОВСЬКА

Софія Миколаївна

-

керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Турійської селищної ради

МАРЧУК

Роман Михайлович

-

завідувач юридичного сектору Турійської селищної ради

ТРОЦЬ

Тетяна Любомирівна

-

начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Турійської селищної ради

КУЗЬМІЧ

Наталія Василівна

-

начальник фінансового відділу Турійської селищної ради

ДЯЧУК

Людмила Миколаївна

-

начальник відділу освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради

ГУМЕНЮК

Олена Миколаївна

-

спеціаліст відділу організаційного, кадрового, мобілізаційного забезпечення та цифровізації апарату Турійської селищної ради

 

Робота з публічною інформацією у Турійській селищній раді регламентується такими нормативно-правовими актами:

- Законом України «Про доступ до публічної інформації»;

- Законом України «Про інформацію»;

- Законом України «Про захист персональних даних»;

- постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зі змінами;

- розпорядженням селищного голови від 13.02.2024 № 77-ОД «Про заходи щодо реалізації політики відкритих даних в громаді».

Деякі закони регламентують оприлюднення публічної інформації у різних сферах діяльності органів влади, зокрема, закони України «Про запобігання корупції», «Про відкритість використання публічних коштів», «Про публічні закупівлі», «Про приватизацію державного і комунального майна», «Про оренду державного та комунального майна» та низка інших. Норми вищезазначених та інших нормативно-правових актів гарантують кожній особі забезпечення відкритості, доступності інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, шляхом вільного її отримання (через звернення чи через запит на інформацію або у формі відкритих даних на державному порталі відкритих даних) для забезпечення своїх потреб і законних інтересів.

В межах проведення інформаційного аудиту було розміщено консультації з громадськістю у електронній формі для збору пропозицій через офіційний вебсайт Турійської селищної ради. Опитувальна форма містила 11 питань:

 

Фото без опису

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

Фото без опису

 

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

За результатами консультації із громадськістю, робочою групою інформаційних аудиторів були визначені основні напрямки роботи з публічною інформацією у формі відкритих даних:

  • Земельні питання
  • Економіка, фінанси та бюджет ТГ
  • Депутатська діяльність
  • Житлово-комунальне господарство
  • Будівництво та архітектура
  • Освіта
  • Екологія

 

Структурні підрозділи, комунальні підприємства і організації Турійської селищної ради в яких найбільше, на думку громадськості, варто провести інформаційний аудит:

  • Відділ земельних відносин, екології та агропромислового комплексу
  • Турійське житлово-комунальне господарство
  • КП "Турійська лікарня планового лікування"
  • Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, комунальної власності та охорони культурної спадщини
  • КНП "Турійський центр первинної медико-санітарної допомоги"

Під час проведених консультацій з громадськістю, робочою групою інформаційних аудиторів, були розглянуті пропозиції які надійшли від громадськості.

За результатами проведеного відділеного інформаційного аудиту шляхом анкетування посадових осіб та працівників структурних підрозділів Турійської селищної ради, з метою визначення переліку публічної інформації, яка перебуває у розпорядженні та може бути оприлюднена на вебсайті та у формі відкритих даних, було сформовано перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

Очний інформаційний аудит – інтерв’ювання посадових осіб і працівників Турійської селищної ради проводився в усіх структурних підрозділах Турійської селищної ради.

Більшість публічної інформації Турійської селищної ради формується, зберігається і публікується в структурованому машиночитаному вигляді у форматах структурованих даних (XML, XLS(X) і текстових даних (TXT, DOC(X), а також у форматі PDF.

Метою інформаційного аудиту було визначити систематизацію, кількість та якість публічної інформації з якою працюють посадові особи і працівники та підвищення прозорості роботи з оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних.

В межах інформаційного аудиту були виконані наступні завдання:

- дослідження наявної публічної інформації та публічної інформації у формі відкритих даних;

- оцінка сфер діяльності Турійської селищної ради на наявність пріоритетних наборів даних, які потенційно можливо опублікувати для створення значного економічного та/або соціального впливу;

- дослідження процесу організації створення та публікації публічної інформації у формі відкритих даних;

- формування рекомендацій для підвищення ефективності роботи зі створення та публікації публічної інформації у формі відкритих даних, підвищення культури роботи з даними.

Предметом інформаційного аудиту Турійської селищної ради є публічна інформація в електронному та паперовому вигляді, інформація, оприлюднена на офіційному вебсайті Турійської селищної ради, інших інформаційних ресурсах та системах, базах даних, спільних сховищах, робочих комп’ютерах працівників Турійської селищної ради та підпорядкованих їй організацій, комунальних підприємств і установ. Обмеження під час проведення дослідження стосуються інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, службової, таємної) та доступ до якої припинено на період дії воєнного стану в Україні.

Під час проведення інформаційного аудиту досліджено використання структурними підрозділами Турійської селищної ради таких інформаційних ресурсів і сервісів:

- офіційний вебсайт Турійської селищної ради (https://turiyska-gromada.gov.ua/),

-    систему електронного документообігу “АСКОД”,

-    Кадастр UA,

  Kadastr.live,

-    Prozorro,

-    ІС ДП «НАІС»,

-    Е-СЕРВІС,

-    ПК «Соціальна громада»,

-    ДП «ІОЦ Мінсоцполітики»,

-    Єдина інформаційно-аналітична система «Діти»,

-    Є-ЗВІТНІСТЬ,

-    Вебпортал пенсійного фонду України,

-    СДО «Клієнт Казначейства – Казначейство»,

-    Електронний кабінет платника податків,

-    Feodal.

У своїй роботі посадові особи та працівники Турійської селищної ради використовують систему електронного документообігу “АСКОД”. В системі здійснюється збір, зберігання та передача інформації, знаходиться публічна інформація, кореспонденція, розпорядчі документи тощо. Адміністрування системи здійснює відділ організаційного, кадрового, мобілізаційного забезпечення та цифровізації.

Під час проведення інформаційного аудиту Турійської селищної ради був запропонований перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних для кожного відділу Турійської селищної ради:

  • Відділ організаційного, кадрового, мобілізаційного забезпечення та цифровізації:

-

Результати інформаційного аудиту

-

Інформація про структуру Турійської селищної ради

-

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Турійської селищної ради

-

Інформація із системи обліку публічної інформації

-

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

-

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проєкти нормативно-правових актів

-

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

-

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

-

Інформація про нормативно-правові засади діяльності Турійської селищної ради

-

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

-

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

-

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

-

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

  • Юридичний сектор:

 

-

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

-

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення

  • Відділ земельних відносин, екології та агропромислового комплексу:

-

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

-

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

-

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

-

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

  • Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, комунальної власності та охорони культурної спадщини:

-

Перелік об’єктів комунальної власності

-

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

-

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

-

Адресний реєстр

-

Дані про видані будівельні паспорти

-

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

-

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

-

Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

-

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

-

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

-

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

-

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)

-

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

-

Реєстр містобудівних умов та обмежень

-

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

-

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

-

Перелік обєктів культурної спадщини Турійської селищної ради

  • Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення:

-

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

-

Надходження і використання благодійної допомоги

-

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

  • Відділ соціального захисту та охорони здоров’я:

-

Звіт про результати виконання програми «Соціальний захист»

  • Відділ економічного розвитку, інвестицій та проектної діяльності:

-

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

-

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

-

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

 

  • Відділ освіти, молоді та спорту:

-

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

-

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

-

Довідник підпорядкованих закладів освіти

  • Фінансовий відділ:

-

Перелік паспортів бюджетної програми місцевого бюджету

-

Реєстр звітів про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету

  • Відділ Турійської селищної ради «Центр надання адміністративних послуг»:

-

Дані про надані адміністративні послуги

Робочою групою інформаційних аудиторів було визначено, що комунальні підприємства, установи та організації Турійської селищної ради повинні затвердити свій перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначити відповідальних осіб та у визначений термін надавати інформацію Турійській селищній раді для створення, оновлення та розміщення відповідальною особою наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.

За результатами проведеного аналізу робочою групою інформаційних аудиторів було створено перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Турійською селищною радою, визначено відповідальних осіб із надання інформації, створення та оновлення наборів відкритих даних на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Постанови КМ № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».

Відповідно до результатів проведеного інформаційного аудиту, робочою групою інформаційних аудиторів були розроблені такі рекомендації:

- затвердити перелік наборів даних, що повинні оприлюднюватися Турійською селищною радою в загальній для всіх підпорядкованих розпорядників інформації;

- визначити та затвердити відповідальних осіб за кожен набір даних, оприлюднення та консолідацію інформації;

- у разі впровадження інформаційних систем (реєстрів) забезпечити можливість автоматичного вивантаження публічної інформації з використанням публічного інтерфейсу прикладного програмування (API);

- забезпечити об’єднання наборів даних, які є спільними для різних розпорядників інформації, в один з визначенням відповідальної особи, яка буде відповідальною за збір та публікацію таких наборів даних;

- створити структуру наборів даних, яка буде відповідати стандартам оприлюднення;

- проводити своєчасне оновлення наборів даних;

- за необхідності, інформацію, яка публікується у вигляді наборів даних потрібно знеособити;

- для розміщення публічної інформації Турійською селищною радою у формі відкритих даних, сформовано достатню систему нормативно-правової бази, проте вона потребує внесення змін та доповнень відповідно до результатів інформаційного аудиту;

- за результатами інформаційного аудиту від структурних підрозділів щодо розширення кількості наборів даних пропозицій не надходило.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних