Турійська селищна рада територіальна громада
Волинська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Пройшов дводенний онлайн-тренінг із написання Стратегії місцевого розвитку

Дата: 18.02.2022 16:15
Кількість переглядів: 296

Фото без опису17–18 лютого відбувся онлайн-тренінг в рамках програми «U-LEAD з Європою», що покликаний сприяти громаді у розробці стратегій місцевого розвитку упродовж нинішнього року.

Завданням дводенного навчання було розробити приблизну структуру Стратегії місцевого розвитку. У майбутньому планується, що робоча група:

- братиме участь у спеціально розроблених навчальних заходах із впровадження циклу стратегування, які проводитимуть експерти, котрі мають багаторічний досвід практичної підготовки стратегій та впровадження менторства для представників територіальних громад із цього питанн;

- отримають індивідуальну експертну допомогу на складних етапах стратегування або кожного разу, коли відчуватимуть необхідність додаткової експертної підтримки;

- стануть учасниками навчання із залучення зацікавлених сторін до прийняття рішень, а також належної комунікації;

- працюватимуть спільно з колегами з інших громад, що теж розробляють стратегії, матимуть змогу обмінятися досвідом, практиками, уникати помилок інших;

- відвідають громади, де є успішний досвід впровадження стратегій, та з перших вуст дізнаються про їх секрети успіху;

- зможуть взяти участь у навчальній програмі із управління проектним циклом, що підсилить діяльність з розробки стратегії на етапі роботи з проектами.

Онлайн-тренінг проходив за участю експертів U-LEAD з підтримки громад в розробці стратегії Зеновія Сірика та Володимира Крижанвського, керівниці регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» у Львівській області Галини Хрущак, молодшого адміністративного фахівця цього офісу Богдана Швеця.

Фото без описуФото без опису

Сектор розвитку, комунікацій, зв’язків з громадськістю та проєктної діяльності Турійської селищної ради.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора