Турійська селищна рада територіальна громада

-

Оголошення про проведення конкурсу на посаду директорів будинків культури, завідувачів клубів Турійської селищної ради

Дата: 04.02.2022 15:40
Кількість переглядів: 176

Оголошення про проведення конкурсу на посаду директорів будинків культури, завідувачів клубів Турійської селищної ради

 

 

 

1) Вимоги до керівника закладу культури:

1. Керівником закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

2. Не може бути призначена на посаду керівника державного чи комунального закладу культури особа, яка:

за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

має судимість за вчинення кримінального правопорушення, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;

є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління комунальним закладом культури, а саме органів місцевого самоврядування (далі - орган управління).

2) Подання документів для участі в конкурсі:

1. Усі зацікавлені особи можуть взяти участь у конкурсі на посаду керівника комунального закладу культури.

2. Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
  • автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми;
  • за потреби – копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років (у паперовому вигляді).

Зазначені документи подаються особисто або надсилаються на поштову адресу органу управління у встановлений  строк.

3. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

4. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

5. Допоміжними критеріями під час голосування на користь кандидатів є:

післядипломна освіта у галузі управління;

ступінь MBA (Master of Business Administration), MPA (Master of Public Administration), MLA (Master of Liberal Arts), магістра бізнес-адміністрування чи магістра державного управління;

науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук) чи доктора наук;

досвід роботи на керівних посадах в українських/міжнародних компаніях, установах, програмах, проектах у сфері культури;

володіння офіційними мовами Європейського Союзу;

досвід розроблення і реалізації інвестиційних та інноваційних проектів;

схвальні відгуки в українських та іноземних галузевих засобах масової інформації;

бездоганна ділова репутація.

Документи приймаються у строк з 04.02.2022 по 05.03.2022 року, за адресою: вул. Сагайдачного,1, головним спеціалістом з питань культури Турійської селищної ради. Електронна адреса: srada@ukr.net

 

 

Заява ЗАВАНТАЖИТИ

Матеріально-технічна  база ЗАВАНТАЖИТИ

Згода на обробку персональних даних ЗАВАНТАЖИТИ

Заява про відсутність конфлікту інтересів ЗАВАНТАЖИТИ

Попередження про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції” ЗАВАНТАЖИТИ

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду ЗАВАНТАЖИТИ 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора