Підсумки виконання бюджету громади за січень-травень 2024 року
За січень-травень 2024 року до загального фонду бюджету громади надійшло 84 971,0 тис гривень, або 103,1 відсотків до затверджених селищною радою показників на звітний період. Бюджет громади за власними надходженнями загального фонду виконаний на 106 відсотків, і складає 42 940,5 тис.гривень, понад план надійшло 2 446,2 тис гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року власні доходи громади зросли на 6 482,8 тис грн, або на 17,8 відсотків.
Виконання власних доходів загального фонду селищного бюджету характеризується такими показниками:
- Податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 108,1 відсотків, і становить 22 141,5 тис. гривень. До відповідного періоду 2023 року надходження зросли на 13,6 відсотків;
- Податок на прибуток - фактичні надходження складають 66,1 тис.гривень, що становить 104,0 відсотків до бюджетного призначення;
- Рентна плата за спеціальне використання природніх ресурсів – виконання 74,5 відсотка, при уточненому плані 1 138,2 тис. гривень фактичне надходження становить 847,5 тис. гривень.
- Акцизний податок виконано на 111,1 відсотка, при плані 2 274,0 тис. гривень фактично надійшло 2 525,5 тис. гривень. До відповідного періоду 2023 року надходження зросли на 23 відсотки.
- Податок на майно - виконання становить 113,2 відсотка, при бюджетному призначенні 7 239,5 тис. гривень фактично надійшло 8 196,9 тис. гривень (понад план надійшло –957,4 тис. гривень). В тому числі надходження становлять: по податку на нерухомість – 2 757,8 тис.гривень, по земельному податку – 873,4 тис.гривень, по орендній платі – 4 540,1 тис.гривень, транспортному податку з юридичних осіб –25,6 тис.гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 10,1 відсотків;
- По туристичному збору фактичні надходження за місяців поточного становлять 51,6 тис.гривень (93,8 відсотка виконання);
- По єдиному податку виконання становить 96,3 відсотка (при плані 8 825,9 тис. гривень фактичний обсяг надходжень складає 8 496,7 тис. гривень). Відсоток росту по даних надходженнях до відповідного періоду 2023 року склав 30,6;
- По частині чистого прибутку державних або комунальних унітарних підприємств при запланованих 5,4 тис. гривень фактичні поступлення становлять 11,5 тис.гривень;
- По адміністративних штрафах та санкціях при бюджетному призначені 55 тис. гривень фактично надійшло 82,8 тис. гривень, що на 27,8 тис.грн більше запланованих надходжень;
- По платі за надання адміністративних послуг при бюджетному призначенні в сумі 276,7 тис. гривень фактичні надходження склали 349,0 тис. гривень (126,1 відсотків виконання);
- По надходженнях від орендної плати за користування майном бюджетних установ доходи складають 5,8 тис.гривень, що в 1,9 рази більше бюджетних призначень на п’ять місяців;
- Надходження по орендній платі за водні об’єкти, що надаються в користування селищною радою становлять 22,3 тис.гривень;
- Інші надходження за п’ять місяців складають 143,3 тис.гривень.
Доходи спеціального фонду бюджету територіальної громади за січень-травень 2024 року за власними надходженнями складають 4 193,5 тис.гривень, зокрема:
екологічний податок – 72,2 тис. гривень,
власні надходження бюджетних – 3 892,9 тис.гривень,
кошти від продажу землі – 228,4 тис.гривень.
У січні-травні 2024 року з інших бюджетів отримано офіційних трансфертів отримано:
- базову дотацію в розмірі 4 781,5 тис. гривень;
- освітню субвенцію в сумі 34 085,6 тис. гривень;
- субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (ІРЦ) по загальному фонду бюджету – 615,2 тис. гривень;
- субвенцію з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 130,8 тис. гривень;
- субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки - локації здорової України` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 10,4
- інші субвенції – 2 407,1 тис. гривень (з Луківського селищного бюджету 2214,5 тис.гривень та Оваднівського сільського бюджету 6,2 тис.гривень, Нововолинського міського бюджету – 150,0 тис.грн, Любомльського міського бюджету – 36,4 тис.грн).
Видатки бюджету за 5 місяців 2024 року по загальному фонду становлять – 87 332,9 тис. грн., по спеціальному фонду 4 068,6 тис.грн.
При фінансуванні бюджету Турійської селищної територіальної громади в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат, визначених у рішенні про прийняття бюджету Турійської селищної ТГ.
У загальній структурі видатків загального фонду бюджету видатки на оплату праці з нарахуваннями становлять – 57 283,4 тис. грн., тобто 83,3 відсотків до загального обсягу видатків. На оплату товарів і послуг використано 6 101,2 тис.гривень (7,0 відсотка загального обсягу видатків), спожитих енергоносіїв - 5 175,5 тис. грн., (5,9 відсотка), поточні трансферти підприємствам та органам державного управління – 3 153,8 тис.грн (3,6 відсотка обсягу видатків загального фонду).
Видатки по галузях складають:
- «Державне управління» касові видатки освоєні в сумі 10 686,8 тис.грн., що становить 94,7 відсотка до уточнених призначень на січень-травень 2024 року;
- «Освіта» по загальному фонду освоєно кошти в сумі 61 620,6 тис. грн., що становить 90,6 відсотка до уточнених призначень на вказаний період.
З них витрати на утримання закладів дошкільної освіти станом на 01.06.2024р. склали 10 484,0 тис. грн.
Видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів за відповідний період склали 47 226,5 тис. грн. В тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету –14 342,5 тис. гривень, освітньої субвенції – 32 884,0 тис. гривень;
- «Охорона здоров’я» - касові видатки становлять 1 755,8 тис.гривень (78,1 відсотків до планових показників);
- «Соціальний захист та соціальне забезпечення» касові видатки загального фонду за звітний період становлять 6 513,0 тис. грн., виконання до уточненого бюджетного призначення на 5 місяців поточного року становить 93,2 відсотків. В тому числі на утримання закладу соціальної сфери, а саме Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» касові видатки складають 6 012,7 тис. грн., що становить 93,7 відсотка від запланованих показників;
- «Культура і мистецтво» касові видатки за звітний період 2 814,9 тис. грн., (89,8 відсотків від планових показників);
- «Фізична культура і спорт» видатки склали 852,5 тис. грн., (86,8 відсотки до уточнених місячних призначень);
- «Житлово-комунальне господарство» - видатки по благоустрою громади та забезпечення стабільної роботи комунального підприємства за звітний період склали 1 756,2 тис. грн.;
- «Економічна діяльність» - 430,9 тис.гривень направлено на заходи із землеустрою, утримання автомобільних доріг
- «Інша діяльність» - 902,2 направлені на забезпечення місцевої пожежної охорони (501,2 тис.грн), на забезпечення потреб військової частини (300 тис.грн) та територіальної оборони (101 тис.грн).
У загальній структурі видатків спеціального фонду бюджету громади
74,3 відсотків (3024,1 тис.гривень) складають поточні видатки, які спрямовані на придбання продуктів харчування за рахунок платних послуг (1 759,6 тис.грн), на придбання обладнання та інвентаря (674,9 тис.грн), мадикаментів (30 тис.грн), оплату послуг та енергоносіїв (203,2 тис.грн); виплату оплати праці з нарахуваннями працівникам музичної школи та на проведення громадських робіт (319 тис.грн), інші;
25,7 відсотків (1044,5 тис.гривень) становлять капітальні видатки, зокрема придбання твердопаливного котла для Тагачинської філії ОЗ Турійський ліцей (99,5 тис.грн) за рахунок коштів бюджету розвитку, придбання предметів довгострокового перебування за рахунок благодійної допомоги (643,9 тис.грн), поповнення бібліотечного фонду за рахунок реалізації макулатури (1,1 тис.грн), видатки на забезпечення потреб військової частини (300,0 тис.грн).